Dreams of a warm summer and more

Sitter med datorn, en kopp kaffe och pluggar. Rolig morgon, eller hur? Blev ingen skola för mig i dag då jag inte somnade för än 4 i natt. Jävla tå. Skolavslutning i morgon. Skönt! Ska se till att skicka in de sista uppgifterna nu, och sen är det bara att njuta resten av lovet. Underbart!
Har börjat sakna sommaren och dess ljusa nätter också. Kylan och mörkret gör mig lite nere. Men det är inte långt kvar till sommar lov nu. Vår terminen går alltid snabbt! Kanske lite för snabbt.
Men bara för därför slänger jag upp favorit sommar låtar någonsin! Enjoy!

Tal Bachman - She's So High

The kooks - Naive

Lil Wayne ft. Nicki Minaj -

Knockout

Bruce Springsteen - Dancing In The Dark

Tom Petty - Learning To Fly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0