Helt ljuvligt.

Det är nog så jag skulle beskriva denna kvällen. Precis så, bara två små ord som i mina tankar skulle bilda massa med glada minnen! HELT LJUVLIGT!
Kom då precis hem i från "grill kväll" och valborgs firandet hos EmiliaT som gått och blivit brunett. SJUKT snygg brunett också! Passade riktigt bra i det.
Vi grillade, lyssnade på underbar musik och babblade om allt och lite till. Och enligt mig är det så en perfekt kväll är. Sen blir det ju inte sämre när man är runt så sjukt mysiga människor.
Så nu sitter jag i sängen med ett enormt leende på läpparna, smink rester i ansiktet och bara mår gott. Men sån är jag! Ska dock snart sova, då morgon dagen är fylld av.... SHOPPING!
Så god natt mina vänner.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer
Postat av: emilia

tss. tack babe, jag är nöjd.



tack för att ni kom också och gjorde kvällen helt underbar! <3

2010-05-01 @ 14:00:29
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0