BAD UPDATE, GREAT DAY.

Sorry för dålig update idag men jag har varit upptagen med att leva mitt liv idag. Började med att träffa Hanna gumman för lite kaffe på Naam, sen blev det till kungsmässan för lite fönstershopping! Hittade två böcker som jag måste handla nästa månad! "Guds gåva till kvinnor" och "Håriga hunkar". Hahaha, kan misstolkas på mer än tre sätt, men det var bara bilder på snygga kända män så som, Johnny Depp, Orlando Bloom, och även andra kändisar så som David Bowi och Ozzy Osbourn. Det roligaste var dock när vi bläddrade igenom "Guds gåva...." då vi såg bilder på legender så som Mick Jagger, Sting, och Axl Rose så ser vi en bild på... GUNDE SVAN!? Hahah, alltså har aldrig skrattat så mycket i hela mitt 17-åriga liv! Både jag och Hanna vek oss dubbla, och skrattade tills magen började värka. Hahaha
PIC

Hanna gumman med nya favorit boken.

En hel bok fylld med läckra håriga hunkar. Grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0