Good Morning foks!

God morgon!
Sitter nu i mitt kök med Bandit Rock på högsta volym i väntan på att min latte ska bli klar! Är nämligen så himla sugen på en rejäl frukost! Med gröt, o frukt, o goda mackor.. Mmmm. En riktig hotell frukost kan man nog säga. Får dock se vad jag hittar på, har inte så mycket hemma, men något ska jag allt klara av att trolla fram! Har ju i alla fall min latte ;) Allt blir bättre med kaffe!
I dag blir det nog en galen slapp dag med hundpromenad och kanske lite hemma spa. Ska nog också fylla i skatte-papperna. Känns så där att tjäna pengar och sen bli av med lite men, a girl got to do what a girl's got to do.
Nu är latten klar! Yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0