I'm a working woman seven days a week

God Morgon goingar!
Förlåt mig för att jag varit så kass på att udatera bloggen, men det är en del att göra nu med den nya hästen!
Men now i'm back!
I morse när jag just vaknat fick jag ett samtal i från kungssalongen, och dom undrade i fall jag kunde jobba hela helger varannan helg!! Så himla roligt!! Så nu ska jag sitta inne på nätet och surfa runt på olika produkter så att jag blir riktigt grym på de olika märkena som finns.
NU; ska jag hoppa in i duschen för att dra till Hööks och IKEA med syster.
BYE.

Kommentarer
Postat av: malle

bra att du pluggar! Lönar sig ;)

2010-08-11 @ 14:37:51
URL: http://malinmarjatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0