27-02-2010

Sitter nu i Tv-soffan efter en lång dag fylld av shopping.
Skulle köpa min efterlängtade Over-size kavaj men med min vanliga tur var den självklart slut i min storlek. Så det blir till att köpa den på måndag istället.
Så istället för kavajen slutade det med ett vanligt bas-linne och en mascara.
I morgon blir det dock mer shopping. Hade tänkt att in handla Lauren Conrads bok L.A. Candy.
Boken är på engelska, vilket passar helt underbart med arbetet jag gör just nu i engelska.
Ska nämligen läsa en Engelsk-bok och sedan göra en recension av det vi läst.
Har dock lånat en bok av AmandaA men den verkar sådär, så L.A. Candy får det bli!
Trodde från början att boken skulle vara en självbiografi av Lauren och henns liv, ungefär som The-Hills
fast i ord. Men när jag läst på baksidan av boken insåg jag att det faktiskt är just det, en bok.
En novell om ungdomar som lever i L.A.
Känns lite som att det är hennes egna liv fast med karaktärer, och möjligtvis händelser. Ser i alla fall väldigt mycket fram emot att få läsa denna boken.
En bild på boken L.A. Candy.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0