Dreaming of shopping.

Åh gud vad jag vill shoppa. Jag vill shoppa allt ifrån underbara underkläder till en snygg vår jacka, eller varför inte ett par nya skor. Men snart trillar studiebidraget in så någon gång under helgen tror jag det blir lite shopping med LouiseW. Kommer bli underbart!
Känns lite sådär att handla vårkläder egentligen eftersom, ah, det är 5- ute men om inte berget kommer till mohammed får mohammed helt enkelt gå till berget själv! Så jag intar våren genom mina kläder.
Kommer nog dock göra en liten blandning som inte riktigt är vår, men inte riktigt vinter. En ny look kallad Februari-mars.
Något jag vet ska inhandlas är en oversize kavaj, den kan ju också användas som en vår-jacka.
Till kavajen är det snyggt att ha en stor och mysig halsduk för att behålla vinterkänslan, samt ett par jeans-leggins och någon läcker topp.
Kavajerna ovan kommer ifrån GinaTricot.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0