First day...

Första dagen i skolan efter lovet och operationen, och det känns helt ljuvligt! :)
Har saknat mina goagubbar i skolan. Fast EmiliaT är dock hemma. Hoppas hon kommer i morgon.
Idag slutar vi tjugo i 12, så då blir'e till att träffa AmandaA och LouiseW som vart lite nyfikna på att se min skola, så dom kommer hit på en liten rundvisning, och sedan vill dom shoppa, men är ärligt talat inte sugen på det. Har ung 5 öre på kontot och 2 kronor i plånboken. Men kan la gå med en stund innan jag drar hem och gör dagens läxor och kollar film!
Har verkligen ingen ork i kroppen efter allt. Men man får hoppas att orken kommer med tiden.
.
Och jag är sjukt sugen på Latte.
.
FRÖKEN BjÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0