God Morgon!

God Morgon!
Har just ätit en smarrig frukost, och jobbat lite med Systers blogg-design. Tycker själv att det börjar bli riktigt snyggt, men det finns fortfarande lite små redigeringar som måste göras. Hoppas i alla fall att hon blir nöjd!
Snart ska jag sätta mig och läsa lite Datorkunskap och Engelska eftersom det är Prov både på Måndag och Onsdag. Känns sådär, men med musik dånande ut högtalarna blir allt lite lättare.
Just nu spelas Queens - Radio GaGa, vilket gillas eftersom jag likt min lilla pappa är ett Queen-fan.
Idag blir det mer shopping, fast med AmandaA istället, och efter det lite Yoga, och det kommer bli UNDERBART!
Har inte varit på Yoga på kanske ett år och känner att det är viktigt med sådan träning också.
Så, så hade jag tänkt att spendera min Söndag.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0