God Natt.

Kvällen/eftermiddagen blev helt okej.
Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle spendera eftermiddagen med SofiaB  på stan, vilket var mycket trevligt!
Slutade med en Chai-Latte på Espresso-house. Senare blev det till att dra hem för en mysig hemma kväll med familjen, som var allt annat en mysig. Mitt humör har kanske inte varit det bästa, eftersom jag inte tränat på 2 veckor så har jag blivit lite smått galen. Men, sån är jag.
Förutom mitt humör så var kvällen bra. Kollade som sagt på förra Lördagens Melodifestival och favoriten måste jag säga var det där rockbandet Crucified Barbara - Heaven or Hell. Jag tyckte dom var helt underbara!
Sen kollade vi in Let's dance, och självklart fredagens underbaraste program, Solsidan.
Solsidan är en Svensk komedi-serie som handlar om den svenska "Svensson-familjen", och det är hysteriskt roligt!
Det går knappt en minut utan att man garvar. Detta gillas starkt! Så om ni inte sätt Solsidan så ta och kolla in det.
.
Så nu säger jag God Natt, och hoppas ni hade en trevlig fredags kväll!
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer
Postat av: Helene

hihi, åh det är lugnt! :)

naaw, men tack så mkt du!

2010-02-26 @ 23:30:10
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0