Home, sweet home.

Äntligen hemma. Helt galet sjukt hur mycket som kan hända på 8 dagar. Men vi hade 2, eller 3 dagar med sol och värme i alla fall, och det var ljuvligt. Dock har jag inte blivit jätte brun, men lite färg har jag allt fått!
Man märker också tydligt när man varit borta hur ljuvligt det är att vara hemma, och framför allt hur mycket man saknar sina vänner. Haha, kändes lite som att jag varit borta ett år när jag träffade AmandaA, och LouiseW i måndags em, ändå har det bara gått lite mer än en vecka sen vi sist sågs. Men nu är jag hemma igen, och jag tänker inte flyga ut i världen de närmsta tio åren efter denna semestern.
Fast om en vecka eller två kommer jag förmodligen drömma om resor till, Grekland, Thailand eller andra resmål. 
.
Sen jag kom hem har jag inte gjort något i stort sätt. Opererade lilla tån i måndags morse, så nu är det förmodligen bara en operation kvar! Känns gyllene!
.
Nu ska jag se om jag hittar någon mysig film att kolla på.
.
.
Fröken Björck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0