Just another sunday.

Då var denna helgen nästan slut, fast det känns faktiskt ganska skönt. Sen om det beror på att jag just kommit hem från 60 minuter yoga, det vet jag inte. Gott känns det i alla fall.
.
Dagen spenderades med AmandaA så söndagen var hel mysig!
Vi shoppade som sagt, och jag köpte äntligen min efterlängtade Over-Size Kavaj. Känns helt ljuvligt!
Det är ett plagg jag kommer använda mycket under våren/Sommaren.
Sedan gick vi och käkade lite Thai-Mat. Vilket var ljuvligt gott! Sen nu var det ju dax för lite yoga, kändes verkligen i kroppen att det var ett tag sedan man yogade. Men AmandaA och jag sa att vi kör igen nästa söndag.
.
Lite bilder från dagen.

AmandaA
(Ursäkta att bilden ligger ner, men krånglar på Iphoto.)
.
Har ni haft en bra Söndag?
FRÖKEN BJÖRCK


Kommentarer
Postat av: jenny

jättefin blogg :)!

2010-03-01 @ 01:10:04
URL: http://sthls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0