13.57

Söndagar... Dem är så sjukt härliga när man vet att man inte behöver gå upp tidigt dagen efter. Så jag sitter här och bara njuter av att vara ledig i 10 ljuvliga veckor! Hade dock tyckt det varit lite bättre om solen kunde visa sig, men nej. Jag får nog stå ut med regn och blåst dagen ut. Har i alla fall hört att det ska bli bättre i veckan, så hoppas, hoppas.
Sen har jag funderat lite på det där med Iphone. Om man skulle köpa sig en sådan kanske? Jag vet inte.
Har varit nere på 3 och frågat och skillnaden mellan den "gamla" Iphonen och den nya som kommer nu i Juli/Augusti är inte stor. Skillnaden är typ designen och bättre kamera, Samt priset. Tycker nog faktiskt att den gamla Iphonen är snyggare i designen, och att kameran är sämre spelar mig igen roll. Jag vill ju ändå bara ha en musik mobil, och det finns ju spotify på Iphonen och det gillar vi! Sen är det ju det svåra beslutet om vilken färg man ska välja.
Den finns i vitt och svart, och jag vet inte vilken jag ska välja i sådana fall. Jag älskar ju svart, och jag älskar vitt.
Och både min dator och TV är vita, så varför inte satsa på en vit telefon? Det känns faktiskt som att alla som har en IPhone har den svarta, så det känns ju också lite roligare då att välja den vita bara för att.
Äh, det är ju inget som ska köpas i dag så jag hinner nog bestämma mig. (Hoppas jag :P)
NU: Ska jag spela The Sims.
Oh yes, I'm a geek
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0