AVSLUTNINGS DAGS!

Äntligen är det dags för skolavslutning! Helt underbart! Nu väntar det 10 veckor ledighet ifrån allt som heter matte böcker, och tidiga mornar. UNDERBART!
Känns så skönt att man klarat av första året av gymnasiet och bara har två kvar. Men jag längtar faktiskt redan till att komma tbx till skolan, då vi ska få helt nya lokaler, och öppna en "stylist" shop! Kommer bli otroligt roligt! Men först sommarlov alltså.
Hade faktiskt tänkt ha mina monster klackar på 10-12 cm, men dem är gjorda i seden och det känns sådär kul att springa om kring i dem i regn.. Så det blir nog mina gladiator klackar som inte är riktigt lika höga, men lika snygga!
Nu måste jag rusa. Slänger nog in en "Today's" innan jag drar mig till skolan.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0