AWSOME DAY!

Hallå, Hallå igen!
Dagen har varit riktigt mysig! Den spenderades som sagt med JuliaB.B och vi började med lite fika och "fönster-shopping" sedan blev det hem gång och lite stekande i solen. UNDERBART!
nu sitter jag här framför datorn och väntar på att mamma lilla ska duscha klart så vi kan kolla på The mentalist. Känns som ett bra sätt att avsluta dagen. Fast jag har så grymt mycket energi att jag faktiskt hellre hade varit på gymmet. As we speak. Men i morgon kommer jag i alla fall dit, och det ska bli riktigtriktigt gött! Känner mig lite pluffsig efter två veckor utan träning. Så i morgon är det HÅRD TRÄNING som gäller, och förmodligen samma under resten av sommaren.
Ha det gott.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0