Finally!

Äntligen så har man sommarlov! Tio veckor av absolut ingenting.. Som har med skolan att göra i alla fall! Kommer fylla varje dag av sommaren, med UNDERBARA vänner, Musik, God mat, Massor av träning (!) och självklart sol!
Har känt på mig hela året att det kommer bli en bra sommar. Så nu är det bara att hålla tummarna på att det verkligen blir det också!
Fast det känns faktiskt rätt konstig att hela mitt första år på gymnasiet redan är över. Det har gått så sjukt fort! Känns som det var i går jag med nervösa steg gick igenom den enorma ljushallen för första gången. Men icke. Det var f-n ett helt år sedan. Det är galet!
NU: Drar jag snart över till AmandaA då vi planerat en mys kväll.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0