FUCK U RIGHT BACK!

Åh! Glömde och skriva vad som hände mig på hemmakväll i går. Jag var inne för att lämna två filmer jag lånade, sen skulle jag hyra en ny film. När jag valt film och ska betala säger han i kassa; Du har en skuld på 40 kronor.
Jag; Aha...
KassaMannen; Ja, du lämnade in DanceFlick 6 dagar för sent, och Instängd 1 dag försent!
GAAAAH! Grejen är den att jag har alltid trott att om man hyr en film = hyr den i en vecka. Men nej, tydligen inte!
När jag hyrde en film för några veckor sedan, sa dem: Glöm inte att det bara är 1 dag för en film.
Så jag har hyrt på hemmakväll sen jag fyllde 15 och jag fick reda på det nu, när jag var 17.
Jag visste inte om deras "1 film = 1 dag" regel, så vadå. Vill dom att jag ska gissa mig till hur många dagar jag får hyra filmen!!
GAH!
Sen den där instängd filmen, jag hade nämligen varit nere och hyrt 2 filmer, den ena var Instängd. Men när jag skulle kolla på filmen var det sveriges jävla spricka rakt igenom. Så när jag var nere och skulle byta filmen, så säger hon igen; Du vet att det bara är en dag för en film.
Nej det vet jag inte säger jag.
Men du har ju hyrt en film.
Nej, jag har hyrt två.
SKIT SAMMA.
I alla fall så hyrde jag Instängd och den andra filmen på söndagen. På fredagen var jag nere och bytte den, sen lämnade jag in den på söndagen eftersom jag hyrt dem för en vecka. Men då har den lilla jävla idioten bakom kassan satt att jag varit nere och hyrt 1 film!?!?! Så enligt henne skulle den vart inne på lördagen. Men jag hade ju hyrt den på söndagen, och då lämnar man in den på söndagen!!
Så i går fick jag betala en skuld på 40 kronor.
Grejen är den att jag hade kunnat ta skulden helt ok, om det var mitt fel. Men nu är det ju inte mitt fel att idioterna bakom kassan INTE meddelar mig om att man bara får hyra en film för en vecka.
En annan grej som gjorde mig så sjukt arg, är att jag inte fått reda på det för en nu.
Jag hyrde liksom "skuld" filmerna för 2-3 månader sedan. Och sen läste jag på kvittot att om man inte betalar skulden på 6 månader eller något sånt för man betala 1500 kronor istället!
SÅ; FUCK U HEMMAKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0