Give me some sunshine.

Så himla skönt var det att vakna i morse och se solen lysa igenom min gardin! Blev så himla lycklig att jag drog till gymmet. Hade nämligen planerat att dra dit i dag, och kände att det var bättre att dra dit innan 12 då det nästan alltid är som "varmast". Så det gjorde jag, och det var som vanligt hur gott som helst att träna.
Nu ligger jag dock ute i solen som en strandsatt val och bara har det gott. Fast blir lite rastlös när solen går i moln var femte minut. Men bättre det än regn.
Sen blir det till att träffa min älskade, och så sjukt saknade vän LouiseW. Jag har inte träffat henne i mer än 10 minuter på 2-3 veckor. Det är SJUKT länge. Men idag it's time! Ska bli så sjukt roligt, och mysig och allmänt grymt.
Nej, nu ska jag bara njuta av solen en stund till innan den går i moln för dagen.
Ha det gott.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0