Kaffe, Lön, Knäckebröd och Harry Potter

Yes, That's my life!
Har verkligen inte orkar blogga dessa dagar då solen vart framme och jag haft mycket skoj för mig!
Igår var det mys med EmiliaT på stranden och "grill-kväll" på kvällen, men det orkar jag inte skriva om så jag slänger upp bilder i morgon istället! För det är faktiskt som man säger, en bild är mer än tusen ord.
.
I dag har jag i alla fall varit en mini stund på gymmet, men varken jag eller AmandaA hade ork så vi körde "måstena". Vilket i mitt fall är Mage, Rygg och Arm. Sen drog vi hem för frukost och en snabbis ner på kungsmässan.
När jag kom hem väntade ett brev som kom i från västra frölunda (?) Jag öppnade det och där låg ett papper med min första lön!!! WIIE! Det kändes ljuvligt. Så i morgon klirrar det till fint i plånboken!
Sen mumsade jag och AmandaA hemma gjorda knäckebröd till en Harry Potter film. I love being a geek.
Nu ska jag dock gå och lägga mig. Imorgon blir det nog övningskärning med Mamma, sen fika med EmiliaT och NathalieA. Gillar!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0