P E R F E C T

Sitter just nu i soffan med en STOR skål med glass, och en deckare på slagen på tv:n. HELT UNDERBART!
Tidigare idag träffade jag AmandaA och vi käkade lunch och umgicks med allas våra älskade New York vänner. (Sex And the city alltså) Men, så skulle hon dra och träna nu runt 3 så det blev hem gång, och that's the reason att jag umgås med TV:n i min ensamhet för stunden. Men visst är det underbart i bland att sitta och dega i soffan i sin stora sov t-shirt, håret uppsatt i en ful knut, glassskålen på bordet och dvd-kontrollen i högsta hugg. Jag ÄLSKAR det! Speciellt när det regnar.
Sen är det också ett sätt att fördriva tiden när man väntar på någon eller något. Så medan jag väntar på AmandaA så slänger jag upp en bild på min STORA & GOA skål med glass!
oh so good.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg (:

2010-06-07 @ 20:14:49
URL: http://elsamb.blogg.se/
Postat av: <3 Silje Marita

Gaash.. Fin header : -D

2010-06-07 @ 21:07:59
URL: http://forlorn.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0