The girl with the blue eyes.

Sitter här i soffan, TOTALT slut i kroppen efter ett "Wii fitness Active" pass. Har säkert druckit en liter vatten, och det känns i kroppen att jag inte tränat på ett tag. Men på torsdag får jag börja träna på riktigt och det ska bli såå skönt! Har längtat som bara den, och äntligen (!) är den dagen här. Snart.
Dagen i skolan har i alla fall varit lugn. Min matte lärare sa att han satt G på mig i matten, men att han vill att jag ska kompletera (stavning) upp de delar jag varit sämst på. Så det ska jag göra på Torsdag!
I morgon är det onsdag, och ah. Det är bara onsdag. Finns inget mer att säga om det.
Men nu ska jag dra och dricka lite mer vatten.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0