Update 22.38

En liten uppdatering från solbrända lilla mig. Sitter just nu framför datorn med ny målade naglar och surfar runt på nätet, med Oskar Linnros nya skiva dunkandes alldeles för högt ur högtalarna på datorn. Men volymen kan ju egentligen inte göras något åt. En bra låt blir bättre med lite volym! Och hans låtar är så sjukt grymma! Så om ni inte kollat in den förre detta Snook medlemmens nya sounds så gör det!
Snart drar jag mig nog till sängs. Är så SJUKT trött. Så det ska bli ljuvligt med lite sömn. Imorgon blir det nog mestadels till att sola, sola, hälsa på LouiseW gumman på jobbet innan jag och AmandaA åker till sten sjön och tar årets första dopp!! Kommer bli så otroligt gott att få bada igen! Jag älskar att bada, så jag förstår egentligen inte varför jag inte gjort det än? Aja, I morgon är det dax.
Nu går jag och lägger mig. Skriver ju inget vettigt ändå.
God Natt.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0