Wake up in the morning feeling...

...så trött! Hars ovit så sjukt dåligt i natt att det knappt är sant. Fick någon slags allergi chock eller något, mitt i natten, så jag fick stänga fönstret och då blev det bättre. Dock så blev det hur varmt som helst, och det fick mig att tänka på låten 800 grader med Ebba Grön. Så den låg jag och nynnande på fram till 5 tiden, innan jag somnade igen. Så det blir ingen skola för mig idag. Eller skola var det ju egentligen inte. Det var "Vandrings-dag", sen regnar det också så man blev ju inte direkt mer pepp på att vandra ute i skogen. Så det blir nog att umgås med tv:n och förmodligen också AmandaA.
En trött men lycklig fröken björck med sin älskade Green day tröja.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0