15.27

Klockan är exakt 15.27 och jag har ingenting att göra. Solen skiner i fem minuter, sedan är det molningt och iskallt i trettiofem minuter, så att sola känns ganska meningslöst. I plugget är jag i princip också klar med allt, har ju bara en massa nationella prov på G men, man kan inte riktigt plugga sig till det. 
Så det kanske blir en extremt lång promenad med hunden eller något. Kanske kan städa på rummet också.. Visst blir man helt till sig bara man tänker på min helt sjukt trista eftermiddag?
Nu ska jag nog sätta mig och kolla in i en vägg tills det är middag om si så där en timma eller två. 


FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer
Postat av: Din vän L

du kunde ju alltid ringt mig...

2010-05-11 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0