16.05

JAA!! Mina böcker har kommit! Dock inte den såå efterlängtade Nirvana skivan, men den kommer nog i morgon!
Eftersom att böckerna just arrived, så tänkte jag "varför inte läsa ute i solen?" Och det gick ju, i kanske 20 minuter, sen kom nog ett av de största moln jag sätt, så solen gick i moln och är fortfarande.
Men 20 minuter av sol är inte så himla kasst.
.
Dagen har varit relativt lugn, men den kunde började tusen gånger bättre. Jag gick upp 07.02. Jag ska sitta på bussen 07.32, så jag stressade som bara den, men jag hann! Sen hade jag flät-prov i skolan, och den inbakade flätan kunde gått bättre, men jag gjorde det i alla fall. Sen var det uppsättning med två olika flättekniker, och den ena var tvunget att vara utbakad. Uppsättningen gick i alla fall mycket bättre än den inbakade så jag blev rätt nöjd.
Och som alltid efter ett prov så känns det ljuvligt.
Gotta go.

FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt hjärtat! :D Så flätprovet gick bra då?! :D saknar dig my crazy friend! ;)

Ha det bäst!

btw, verkar böckerna som du förväntandade dig?

<3<3

2010-05-11 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0