17.56

Så sitter man framför datorn efter ännu en dag. Vet inte varför men man hamnar alltid här eller framför TV:n när dagen är slut.
Jag var i alla fall på Gymmet idag och det var UNDERBART! Sen när jag kom hem fick jag dra ut med hundarna på lång promenad, men det var faktiskt helt underbar! Solen sken, och det var alldeles lagom varmt!
NU så sitter jag som sagt här och bara tar det lugnt. Det är ju trotts allt skolan i morgon, och då gäller det att vara pigg! Vilket jag förmodligen inte kommer vara, men så är det.
.
JUSTÈ, Idag är det ju premiär för nya säsongen av 16 and Pregnant! Jag älskar verkligen det programmet! Jag följ den första säsongen av 16 and pregnant, och även lite halvt som halvt fortsättningen, Teen Mom. Tyckte dock inte att teen mom var sådär jätte bra, men det är ändå kul att få se hur det går för dem efter att de fått barn.
Så jag tycker att det ska bli riktig roligt att få se de nya "tonåringarna", och få följa dem genom allt som har med bebisar att göra. Nu ska jag nog gå och läsa i en bok innan 16 and pregnant börjar.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0