19.25

Sitter framför dumburken och väntar på att AmandaA ska komma över, eftersom att vi hade tänkt att grilla varsina burgare, och kolla på Dance Flick som vi hyrt. Har velat se den filmen hur länge som helst, så det ska bli riktigt roligt!
Sen var det ju också tänkt att vi skulle käka sådan där ölkorv som finns, så vi köpte varsin på Favoriten här i kba, och det kommer jag aldrig att göra om igen! Jag öppnade min då, och det j-vla korven gick ju ut den 9 APRIL! Mysigt liksom. Sånt blir jag så sjukt arg på, jag menar att dem ens till låter att sälja nästan en månad för gammal mat?!? Så sjukt vidrigt! Så det var nog sista gången jag handlade där.
Det som är lite komiskt i det hela det är att det inte är första gången jag handlar gammal mat i den affären. Så varför jag inte kollade datumet har jag inte en aning om. Jaja, det är dem som förlorar kunder på det!
Haha, tänkte skriva "det är dem som förlorar kunder på det, inte jag" men när jag riktigt smakade på orden förstod jag att det kan misstolkas på mer än ett sätt. Så jag struntade i det.
Nu ska jag gå ut och göra smoothies som jag och AmandaA ska dricka sedan! MUMS!



Trailern för Dance Flick.
Kan bara säga, VARNING för SKRATT ATTACKER!
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0