20100522

O yes, det är lördag och idag ska jag nog... Inte göra ett piss. Känns bra? Knappast. Men allt blir nog lite lättare om solen bara kan komma fram. Fast det ser ju rätt ljust ut för tillfället i alla fall, så sol kommer jag nog förhoppningsvis få! I need it!
.
I ALLA FALL, så spenderades gårdagens kväll med AmandaA och LousieW. Det blev så att vi kollade på en Twillight film, nämligen New moon. Den var sådär, tycker att den var så himla krånglig, det hängde liksom inte ihop. Men jag tror att böckerna är bättre, för då får man liksom bygga upp sin egen lilla "twillight-värld", och det är säkert etthundra gånger bättre och mer förklaringar på allt.
Nu ska jag gå och fixa mig en latte.
.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0