A good day.

Åh vilken bra dag det har varit! Drog ju in till gbg med lilla mor där jag bjöd henne på Lunch som en liten "mors-dag" grej. Sedan blev det shopping! Fast vi shoppade inget.. Men inspiration fick man, och suget för att shoppa hur mycket som helst växte en del underdagen.
Sen var det dags för dagens höjdpunkt. SEX AND THE CITY 2 på bio. Måste erkänna att jag var rätt nervig, eftersom att kritikerna gått så sjukt hårt emot filmen, har nog inte hittat en enda positiv kommentar om filmen. Men nu när jag har sätt den kan jag bara säga: NI HAR FEL! Filmen var grym! I och för sig så var kritikern från Metro en medelålders man och vad kan han egentligen om våra underbara New York vänner?
Men back to the movie. Har nog faktiskt aldrig garvat så mycket åt en film som jag gjorde i dag! Den första Sex and the city filmen var mer seriös, med sina "roliga stunder". Medans 2:an var precis tvärt om.
Hela publiken utbrast i skratt attack efter skratt attack. Helt underbart!
Och otippat nog var det faktiskt 5-6 killar som bestämt sig för att se filmen. Dock var dem väll dit tvingade av flickvänner, men det var det faktiskt bara en som erkände.
Så min dag har varit underbar, och nu är jag så sjukt trött att jag nästan blir förvånad när jag inte gäspar.
God natt foks.

A good day.
Or maby evan a...
AWSOME DAY?
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0