Ångest.

Sitter just nu och kollar på en av de bästa action/komedi filmerna som finns, nämligen rush hour 2. I LIKE IT!
Dagen har varit lång, varm, svettig och helt underbar! Solen har varit fram nästan hela dagen. Blev lite molnigt där vid 2 tiden, men annars helt underbart hela dagen! Så mina "jag-har-solat-idag" fräknar finns på plats på min näsa. Så det gillas! Hoppas verkligen att det är soligt i morgon med, fast i morgon är det dags för... MIN SISTA OPERATION! Nervös? Jo tack lite gran.
Visst det är bara min lilla stor tå som ska opereras, men det gör så sjukt ont med lokal bedövningen. Det är verkligen inget att skoja om. Trodde att jag skulle dö första gången, sen gjorde det ännu ondare andra gången, tredje gången.. den ska vi inte ens prata om. Och i morgon är det alltså fjärde gången jag ska få den där j-vla bedövningen. Det rycker i tån bara jag tänker på det. Men det är över på kanske 2 minuter, sen opererar läkaren, och allt som allt tar det kanske 15 - 20 minuter. Men sprutorna... ÅH! Doktorn tar alltså TRE sprutor till min stor tå! Fyyy.. det är det vidrigast jag varit med om. Och jag har en ganska hög smärt gräns gällande sådant.
Men i morgon ca: 15.30 är jag färdig opererad och on my way home.
Behöver jag säga annat än att jag längtar som bara den till den tiden i morgon?
Nej.. nu får jag ångest.
.
Gotta go 2 bed.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0