Bad update.

Har uppdaterat riktigt dåligt på bloggen under dagen, men jag har varit i skolan, pluggat, handlat käk och skulle egentligen träna men min älskade tå vill mig verkligen inte väl. MEN nu är jag hemma och har tid för ett eller kanske två inlägg.
Dagen har varit sådär, jag för sov mig i morse, bestämde mig då för att ta en senare buss, SJÄLVKLART ska jag missa den bussen så det blev till att gå ner till stationen.. Hann i alla fall med pendeln som blev 10 min sen eftersom den skulle släppa förbi ett fler tal tåg så jag och EmiliaT blev sena.
Så morgonen kunde ju startat på ett bättre sätt. Men som sagt det är måndag.
På eftermiddagen gick det hyfsat bra på stylist lektionen. Övade på olika flättekninker inför nästa veckas prov.
Kommer lägga upp bilder på min "uppsättning" som jag blev rätt nöjd med. Men som den perfektionist som jag är så anser jag att den kunde ha blivit 100 ggr bättre.
Nu ska jag kolla klart på filmen.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0