Body Lotion för känslig hy? Ja tack!

Jag har väldigt känslig hy, så jag sitter just nu och kliar mig på hela kroppen då jag använt en STARKT parfymerad After sun. Visst är jag smart? Nej, inte direkt.
Så jag ringde just lilla pappa och bad honom köpa parfymfri body lotion för känslig hy. Så jag slänger upp mina absoluta favoriter i den kategorin! Enligt mig är det dock ett märke. Nämligen Eucerin. Jag använder alltid deras body oil, och har även i perioder använt deras Lotion. Och jag är helt såld på deras produkter! Jag får inget kliande på kroppen. Ett annat plus är att Lotionen är väldigt dryg så man behöver inte ta så mycket.
PIC.
Body lotionen
Och deras LJUVLIGA shower oil.
.
Priser och allmän fakta om deras produkter
finner du på deras hemsida: www.eucerin.se
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0