Changes.

Jag behöver dra här i från. Mitt gymnasie är så pinsamt dåligt att jag vet inte vad jag ska säga.
Är så sjukt peppad just nu på att byta till Stylist på Burgården, så att jag kan bli RÄTTVIST bedömd, och få RÄTTVISA betyg. Eftersom det knappt existerar på min skola. Varför? Jo, för att i går när jag var inne på skolans "sida" på nätet såg jag att en viss lärare satt IG på mig i arbetsmiljö och säkerhet, som jag fått godkännt i, på varje uppgift. Nej, då ska jag tydligen få IG i det. Asså, jag blir så sjukt trött. Nittio procent av lärarna sätter betyg på personen beroende på hur mycket dem tycker om eleven. HON AVSKYR MIG.
Och det är inte något jag säger. Jag är verkligen inte peppad att gå ur gymnasiet med skit betyg bara för att vissa lärare tycker mindre om mig än andra.
Nu måste jag göra mig i ordning.
Ska träffa NathalieA på stationen omm 50 min.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0