Dance Flick.

Kvällen har varit helt underbar! Kände att det var skönt med en liten mys kväll med min lilla gumma. Vi gjorde ju inte så mycket mer än att kolla på film och käka middag men med sin bästa vän så är det inte så himla "bara". Filmen vi kollade på gjorde ju inte hela kvällen sämre.
För tjenare vad bra den filmen var!! Helt otroligt! Trodde faktiskt om jag ska vara ärlig att det "roligaste" var med i själva trailern, och att resten av filmen skulle vara hel kass, men NEJ så var det inte! Satt nog tusan och garvade hela filmen igenom! HELT UNDERBART! Är nog en av de bättre komedi/parodi filmer jag någonsin sätt.
Så den ska jag nog titta på i morgon också, hade dock tänkt att hinna med ett hårt pass på gymmet, och att skriva klart min fördjupning i svenskan, men det ska jag nog hinna med det också! Har ju trotts allt hela dagen på mig.
Nu ska jag där emot sova, är i för sig så sjukt pigg så att jag själv inte kan förstå varför jag just nu sitter osminkad i sov kläder, men det är väll något litet förstånd jag har som sitter i mitt huvud som säger till mig att klockan är sjukt mycket och att jag håller på att dra på mig en super förkyldning.
GOD NATT folket.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0