Featuring

ÅH!! I'M GOING CRAZY! Det är så att Justin Bieber och Sean Kingston har gjort en låt som heter Eenie Meenie, och den är GRYM! Sen håller dom också på med en ny låt som kommer hete Shawty let's go, men den är inte helt färdig! Så det finns bara massa "Smak-prov" om man säger så, på youtube, så man kan alltså inte få tag på hela låten än!!! Och från det lilla jag hört är det en riktig sommar plåga. HELT underbart!
Jag kommer självklart slänga upp den här på bloggen så fort den släppts. Alltså den är så sjukt bra! Jag blev helt såld, och då har jag hört kanske tjugosex sekunder av låten.
Nej, nu får jag nog lägga in datorn. Kom just fram till att det inte är riktigt så nyttigt för datorn att ligga i 28+.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0