Good Morning sunshine.

Vaknade för en stund sedan så nu sitter jag här och käkar frukost. Helt underbart med lååång sov morgon.
Vaknade dock med en helt sjuk huvudvärk, fast jag tror faktiskt att det beror på den otroliga smärtan i nacken som förmodligen beror på för mycket kyla. Men jag har tagit en magnecyl så jag hoppas att det försvinner. Om inte för dagen i alla fall för stunden.
I dag blir det shopping med AmandaA. Känns som att det blir alldeles lagom efter gårdagens relativt sena kväll.
Är ju hel slut!
Så shopping, shopping, shopping står på mitt schema idag. Ska bli så gott med lite nya tillskott i min allt för lilla garderob.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen så att AmandaA inte behöver vänta längre än nödvändigt.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0