It's a beautiful day.

ÅH, VA DET ÄR GOTT! Solen skiner, det är 25+, jag har laddat upp med grym musik, LITERVIS med vatten och Ego Woman. Kan det blir mycket bättre än så här? Skulle inte tro det. Alltså Svensk sommar är nog något av det bästa som finns. I LOVE IT!
Sen har jag faktiskt fått lite färg också, så det känns riktigt bra! Känns ännu bättre att man kommer vara lätt sol-kysst med sol-blekt hår när man ska på möte i veckan OCH ha överraskning för AmandaA. ÅH! Jag gillar!
.
Så jag ligger som sagt här i solen och njuter samtidigt som jag håller tummarna för AmandaA som springer Göteborgs varvet as we speak. Ibland fattar jag inte hur hon orkar, SHE'S A MANIAC! Så en stor aplåd för min spring galna vän, som är hur grym som helst.
BARA för därför så ska jag slänga upp en grym sommar låt!
Billy Joel - Tell her about it
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0