Kaffe 09.25

Sitter i köket med en kopp kaffe och har det gott. Har ju sovmorgon idag,  men ändå så måste min kropp jävlas och göra så att jag vaknar 08.12. Jag ville bara sätta mig upp och skrika VARFÖR?! Okej, det är kanske inget "jätte" problem, men hello i'm a teen, I NEED 2 SLEEP! Aja, har i för sig alltid varit en morgon människa så jag borde väll vänja mig snart.
Japp, sov morgon var det. Det är nämligen så att vi hade fön - prov i stylisten i går, och det var bara halva klassen som gjorde det igår, och den andra hälften fick gå hem helt enkelt. Och i dag, är jag den andra hälften så SOV MORGON! Helt ljuvlgit!
Så jag ska möta några av brudarna kvart över 11 för att dra in till skolan för 2 lektioner sen är det hemgång, ridning, och BIO med mina älskade brudar!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och börja planera outfit för kvällen.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0