Last song.

Japp, vi var ju som sagt på BIO i går, och vi såg Last Song med bl.a Miley Cyrus. Personligen tyckte jag inte att den var så där jätte bra, eftersom den större delen av filmen var riktigt barnslig! Men sen när det blev lite mer om den "första" kärleken, och mer om hennes familj så blev den mycket bättre! Som jag skrev i går så satt hela salongen och grät, och jag måste erkänna att jag satt och bet mig själv i läppen för att inte börja gråta jag också, men när Miley Cyrus spelade ett stycke på pianot brast jag. Det var så fint, och vacker, och ah.. Helt underbart!
Det är egentligen sjukt hur mycket jag kan bli berörd av musik. För jag menar hennes pappa var döende i cancer, och bara det i säg är ju sjukt sorgligt, men alltså det var piano stycket som fick mig att lipa.
JAG kan i alla fall inte rekommendera att se den på bio, men ni ska definitivt hyra den, för den var ju trotts allt så himla fin ungefär halva filmen in.
al
En bild på mina älsklingar på Eva's Paley.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0