M Y . B O D Y . I S . O N . F I R E

Shit vad jag här bränt mig i dag! Borde tycka att jag borde ha vant mig vid det här läget, men nej. Blir lika förvånad varje gång jag legat ute i solen, kommer in och ser rött. HELA jag är typ röd. Nej, inte hela, men 90 % av baksidan av benen och ryggen, samt hela bröstet och lite på magen. Ansiktet då? Ah, det ska jag inte ens prata om.
Otur för mig som verkligen avskyr färgen röd. Men that's life.
.
Shoppingen med LouiseW idag var mer än lyckad! Vi hittade så bra - - - - - till AmandaA, Längtar verkligen till hennes överraskning på Fredag.
.
OJ! Gotta go. Ska ställa mig vid grillen och ah.. Grilla. :)
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0