MINTGRÖNT LACK = HEL RÄTT!

Yes, that's how i feel. Fick nämligen ett så sjukt ryck i går när jag satt på pendeln på väg in till skolan, jaga ba: F-n, Jag måste köpa ett mint-färgat nagellack. Så det gjorde jag! Gick till Lindex på Centralen och tog det första bästa Mint färgade lacket från Depend jag kunde hitta, så nu sitter jag här med härligt Mintgröna naglar och tycker det är HUR BALLT SOM HELST! Blev sjukt nöjd! Så jag ska nog inhandla ett till liknande fast denna gången blir det nog blått.
Så eftersom jag redan nu börjat jakten efter det "blåa mint lacket" gick jag in på Depends hemsida och kollade in sommar kollektionen. Kan bara säga Me like!
Så jag slänger upp några utav lacken från sommar 2010.
Here you go:

Mitt gröna lack är nr:54.
FRÖKEN BJÖRCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0