Monday 16.31

ÄNTLIGEN hemma efter en sjukt go dag. Började ju med skolan eller skolan, o skolan. Med en lektion kan man säga, hade bara en lektion, vilket är helt underbart. Speciellt på måndagar.
Sen efter lektionen spenderades några timmar på gymmet. Var så sjukt gott att träna.
När jag väl tränat klart kommer smart head på att jag ska ju ta bussen, som går om 25 minuter. Så jag ska alltså duscha, sminka mig, packa om väskan, knyta skorna och sedan dra mig bort till busshåll platsen som ligger 600 meter i från gymmet. Tror n jag hann med bussen? SJÄLVKLART inte.. Så det blev till att gå ifrån gymmet, via stan och hem. Tar ca 45 minuter. Men jag fick extra motion och nu är jag äntligen hemma.
Så kvällen ska bli lugn, ska förmodligen träffa AmandaA och kolla på film. Börjar 12 i morgon så jag kan vara uppe lite längre. Gillar.
.
Justé, idag har jag fått hem den sjukt snygga baddräkten. Olyckligtvis nog är den för kort!!! Så det blir retur på den.. Men om man ska se det från den ljusa sida så sparar jag pengar. Hade ju dock mycket hellre haft en helt SICK snygg baddräkt, men det är så det är i bland. Det är ju så inte värt att köpa en baddräkt som man aldrig kan använda.
Nu ska jag äta lite av min Marabou som jag köpte nyss.
oh so good.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0