SUNDAY 09.51

GOOD MORNING SUNSHINE! eller ösregn..
Jag sitter i alla fall i soffan efter en helt ljuvlig frukost och funderar för mycket.
I dag har jag väll inte så där mycket planerat, förutom gym och yoga med lilla mamma i kväll. Annars blir det nog till att städa på rummet, plugga lite, kanske göra lite spa. Känner att mitt hår verkligen behöver en hår inpackning! och att min hy behöver en rejäl skrubb och ansiktsmask. Hade tänkt att sola också, men jag tror inte att vädret tillåter det idag. Får helt enkelt hoppas att det är soligt på torsdag och fredag eftersom att man är ledig. SÅ HELT UNDERBART! Känner att man behöver en long weekend så här innan sommarlovet.
.
Nu ska jag nog kolla in CDON.com och se i fall det är något jag vill beställa.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0