SUPER BAD UPDATE.

Jag har varit riktigtriktigt dålig på att uppdatera idag. Men vissa dagar är bara sådana typiska jag-orkar-verkligen-inte-blogga-idag dagar. Och idag har jag en sådan dag.
Sen att jag varit så sjukt arg sedan svenska lektionen då jag tydligen har en lärare som ger mig betyg efter hans egna åsikter, och vad gäller denn uppgiften hade han en HELT annan åsikt så godkänd. Han hade tydligen blivit arg när han läst texten också. Alltså jag måste ärligt säga att jag inte hade en aning om hur arg jag kunde bli för ens idag.
SÅ det blir förmodligen ett samtal med honom bara för att få svar till hur-i-helvete han tänker. USCH! Blir så sjukt trött på sådana människor. Men sånt är det!
Nu ska jag kolla på Unga Mödrar.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0