What if i say i'm no like he others?

Åh, underbara älskade musik! När jag slog på TV:n i morse satte jag obviously på Vh1, och vad som gjorde denna dagen lite bättre är att de har sin top10 lista med inga mindre än Nirvana och Foo Fighters.
Men egentligen är det nog Dave Grohl eftersom han är den gemensamma länken mellan banden.
Sen att det är lite av favorit band gör inte saken sämre, eller att The pretenders av Foo Fighters dunkar ur högtalarna. Kan bara säga, Oh so good.
.
Dagen vet jag inte än hur jag ska spendera den. Tror att jag ska tvätta, städa, plugga, kanskekanske träna och kanskekanske dra ner till Aranäs Open. Jag får helt enkelt se.
.
I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head.
I'm so ugly. But that's ok.'Cause so are you.
We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles. In a daze cause I've found god.

FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0