zZzZzzzZzzz...

Guuu, vad jag är sömnig! Har suttit och gäspat hela morgonen, även fast jag gick och la mig relativt tidigt i går kväll.
Fast det kan ju bero på att jag inte sov någonting den natten när jag fick reda på att jag hade IG i arbetsmiljö och säkerhet. MEN, the up side med hela den där röran är att min lärare satt fel betyg på mig. JAG HAR VG! inte IG.
SÅ himla underbart!
.
Just ni sitter jag och gäspar på Hantverksteorin, då vi övar flättekniker på varandra. Känner att det behövs, så det var ju bra på ett sätt. Sen att jag inte orkar göra det, hör inte dit.
Nu ska jag snart hämta matte boken, och slänga mig in i siffrornas HELT SJUKT tråkiga värld.
FRÖKEN BJÖRCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0