Ett G och tre väskor rikare.

Då var denna dagen (nästan) slut. Är just nu på mitt rum och städar lite smått inför natten. Mycket roligare att vakna i ett rent rum. Dock ganska stökig som person så det är inte så ofta jag gör det. Skärpning Helena!
Idag fick jag i alla fall reda på mitt betyg på Naturkunskaps provet vi hade för ett par veckor sen. GODKÄND! Underbart! Var helt inställd på ett IG, men icke sa nicke! Känns jävligt bra faktiskt. (ursäkta språket ;P ) Sen på eftermiddagen blev det att dra på utförsäljning av märkes väskor på Libro. Så det blev 2 väskor i från BjörnBorg och en sminkväska ifrån samma märke, samt en väska i från Candy. Förmodligen inget stort märke då jag aldrig hört talas om det innan. Sen blev det också en sport tröja i från Mex. Priset på allt detta var helt underbart. Att jag inte föll ner i glädje tårar är ett under. Nu ska jag dock fortsätta städa och sen kolla igenom veckans alla avsnitt ifrån Paradise Hotel. En rätt bra torsdag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0