I'M DONE!

Jag orkar inte med personer i ens liv som inte glädjer sig åt ens framgångar, skiter fullständigt i intressen, och blir lyckliga av ens misslyckanden. Seriöst! Har fasen haft sådana personer i mitt liv i hela mitt liv. Nu har jag fått nog. Har försökt inte ta åt mig, käfta emot m.m. men nu räcker det! Att vara en den "bättre" personen är inte alltid det bästa. För någon. Visst, man ska inte vara elak och säga saker man inte menar, men man ska inte heller acceptera läget. Jag vet att det finns hur många som helst där ute som känner exakt samma. Så stå på er! Jag har kommit till en punkt då jag känner att jag inte behöver bevisa för människor att jag är bra! Utan att jag vet själv att jag är grym! Detta är förmodligen bara en "period" så jag måste bara påminna mig själv att jag verkligen är det! För ALLA är grymma precis som man är! Man kan bli vad man vill, man kan lyckas med allt man vill, bara man gör det hel hjärtat! Och ÄR SIG SJÄLV!
Som Kurt Cobain sa: Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
Ärligt talat, hur rätt har han inte?
Det samma gäller: I'd rather be hated for who i am, then loved for someone i'm not.
Så jag ska intala mig själv (och ni ska intala er själva) detta varje dag, tills man själv tror på det.
YOU'RE AWESOME JUST THE WAY YOU ARE.
.
YES! I feel good! Nu ska jag göra mig i ordning och dra till skolan!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0