IRONIC

Livet kan verkligen spela sig ett spratt... Igår hade jag och pappa ett snack om hur allt kan gå fel, men att man ändå måste möta vardagen med ett leende. Idag är en sån dag för mig. Började med att jag i morse hällde Juice på gröten ist för mjölk, sen tappade jag smörkniven (FULL MED SMÖR) ner i knät. Sen blev det stress, stress, stress ner till jobbet. Väl framme vid jobbet blir jag lätt fundersam då dörrarna inte öppnats till k-mässan. Kollar klockan: 08.58. Jag börjar 10.. FAAAN. Menmen, that's life!
Böev dock lite gladare när jag kom till jobbet och såg att mina KMS produkter kommit idag. Happiness.
Nu ska jag dock fokusera på jobbet, ikväll blir det "After stable" med folket i från stallet. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0