Religionkunskap, Gluten och bort glömda böcker.

Yes, onsdag fm, sitter på Religionskunskapen och längtan hem är enorm! Vill hem och gömma mig under mitt täcke och komma fram i slutet av Maj. Har just nu mycket plugg, mycket bil teori, mycket hästar. Japp, mycke krav helt enkelt. Dom flesta kraven kommer dock ifrån mig själv. Måste skärpa till mig!
Har också kommit fram till att jag förmodligen har IBS. Kul. Vilket betyder att jag ska sluta äta gluten. Dock bara för tillfället för att se i fall det blir bättre. Hoppas, Hoppas!
Sen fick jag just ett gulligt mail ifrån Biblioteket. JAG HAR GLÖMT LÄMNA TILLBAKA LÅNE BÖCKER!! Fuuckk! Så det blir snabbt hem, snabbt ner till stan, snabbt hem igen, snabbt till stallet, snabbt hem, sen PLUGG och the sims 3. Underbart!
Nu ska jag lägga fokus på Judendomen. Så slipper plugghögen hemma växa.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0